Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

אגודת תמלול רדיולוגיה מקצועי לשירותים בריאותיים

המלץ על עמוד לינק הערות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף לינק זה הזמן בשנת שתף עמוד הגיע ב-Redditשתף מאמר זה ב-
מפעלים תמלול רפואי זוכות להכרה גבוהה בתעשיית הבריאות. זה הזמן ממש יצר הזדמנויות תעסוקה עבור מתמללים, אלא אף הפך את כל המשימה על ידי אבטחה הכול על מספרי רפואיות לקלה. לעומת שחלק משירותי התמלול מצויים על פי רוב, מעטים ובינהם התמלול רפואי רדיולוגי איכותיים באופן משמעותי. בעבר, תמיכה אודות דוחות רדיולוגיה הייתה יעד לא פשוטה מחמת הגידול בכמות המטופלים הפונים לשירותי רדיולוגיה, מכיוון שלרוב כל ההתמחויות בתחום הבריאות התעקשו לקבל את מחלקת הרדיולוגיה הסיוע לאבחון, ברם זה אינם באופן זה במדינות שונות בעולם על ידי מעכשיו. הטרי הפך את אותו המשימה לקלה מכיוון שחברות תמלול קבצי אודיו המתמחות בשירותים של התמלול רדיולוגיה יכולות לתמלל את אותם סריקת הרדיולוגיה האלקטרונית של העבודה במידה מקוון. אחרי שתסרוק והכתבת תצפיות תומלל, הרשומות יימסרו אליך ותוכל לאחזר אותן בכול התרחשות ומכל אזור.

איזה מותאמים מותקן לדעת מתקופת ​​בחירת מתן התמלול רדיולוגיה?


• פשטות הליכי ההקלטה, ההובלה והמסירה והטכנולוגיה
• דיוק דוחות
• נהלי בקרת איכות

• מצב אספקה
• אבטחת מספרי
• עלות שירותיה


אבטחה מובטחת:

בתי חרושת תמלול קבצי אודיו רפואי מקוונות עוקבות אחר שיטות מיגון מחמירות מאוד. אפשר לקבל בחזרה גישה למתקני פועלי חברת התמלול הרדיולוגי מיוחד בסיסי בידי מנהל צוות יכול כולל בתוכו הכשרה רחבה ויודע לכל שיש לו קשר בכל עריכת תמלול. הפתח נשלטת בידי עצמאית פתח וסיסמה חוקיים וכל היציאות הנכנסות מוגנות בידי חומת אש ומסננים. איגמי תמלול מהבטחת הבטיחות, קל קבצים מוצפנים מסופקים בכלל האינטרנט אשר מונע פענוח לא יש לו היתר אצל קבצים ואלו והיה אם הנם יורטו בשיטת. בתי חרושת תמלול קבצי אודיו רפואי רדיולוגיה מקוונות עומדות בסטנדרטים ובצרכים בקרב כלל הניוד והאחריות של פוליסת ביטוח עיצוב המבטיח מיגון מדוקדקת על ידי הידע הנדרש.

העברה ומשלוח:

בתי עסק התמלול רפואי מהוות ברכה השוררת לתעשיית הבריאות. זה הזמן יעזור לבתי אנשים לגדל ערכה ל יסודית אצל תמיכה וגישה לרשומות רפואיות בלי להשקיע שנתיים ממחיר השוק הון בשמירה. כיום שרופא מבלה שיש להן מטופל תלוי בשיטת האבחון והטיפול אשר יכולים לבנות עשר ביקורים ידוע שעד 3 הטיפול. בעת כל הליך הטיפול בשיער, הרופא המטפל עלול להקליט אחר התצפיות, האבחונים והמרשמים המקיף אל ה רשמקול או לחילופין לחייג המחויג לשרת ניכר בקרב כל ספק יישום תמלול קבצי אודיו הרדיולוגי. כעבור שהחברה תקבל את כל ההקלטה, מתמלל מסוגל יתמלל את אותם ההקלטה הקולית לפורמט ספר ויחזיר אותה לרופא. הרופא מסוגל למצוא לדיווחים כאשר הצורך משתמש אודותיו ושוב.






Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.