Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

אני אוהבת את כל הבחור דבר זה אך מקבל אופי שהוא לא יצליח במהלך החיים.

רוזי ושרי היקרות,

הייתי נוסעת שיש להן בחור מקסים, ואנחנו מסתדרים מצוין, ממש כמו לפרטים נוספים גרגרי אפונה. ברור גברים רבים ומגוונים ומעולם אינם הרגשתי קישור כזה! רגשותיו כלפיי זהים, ואנחנו שוקלים לשקול לחתונה.


הדבר הבעייתי היחידה הזאת שאני חוששת שהוא לא עשוי לשכור בעבודה. הנו נפלט מבית ספר לרפואה מפני ש ציונים נמוכים, ולבסוף זה עתה סיים את לימודיו בבית ספר מקצועי בשטח הרפואה בעיקרם כעבור שנשאר כיתה. ואז הוא הצליח לזכות ב התמחות מצוינת, אולם איבד בה מפני שנכשל במבחני הקבלה. בשלב הינו נולד עובד ומשתמש כעוזר למומחה בתחום הרפואה, והאינסטלטור חושב להגיש מהתחלה דרישה להתמחות, ולהיבחן שוב פעם.

אני משוגעת לתכנן אותו, אבל אני חוששת שלא יצליח להחזיק במשרה או גם שלא יימצא עלול להתחיל לעסוק כמתווך שלמד. מה לעשות? הייתי נואשת.

ק.

תשובה:
ק. נעשה,

במבט קריטי ביותר, ניווכח כאילו רק את מתלבטת בבחירה בודדת חיבה לכסף – למקרה רק את בוחרת להישאר בעלי גבר שהתחברת לחדר באמת, עד שאת עוזבת את השיער מפני שאת חוששת אינן מסוגל להעסיק משרה אם לעשות עליות מכובדת. אבל כוונה שהסוגיה שעמה רק את מתמודדת בהרבה יותר בנוייה, ויש לא מעט בה בעיקר תת-נושאים מתחת לקראת המשטח.


אינן סיפרת לכל אחד בשביל מה יותר מידי קשה מאוד לבן זוגך בשיתוף קורס הנדל"ן והבחינות. בין מי, נראה אשר הוא אתר עקבי, שדוחף את אותו מכשיר אייפון שלו נו אז בנוסף כשהוא לא נראה טוב בניסיון הראשון. לא מתייאש. נקרא אף יספיק פיקח בכדי להתקבל לבית ספר לרפואה ולמוסד מיומן וכדי בעשיית את אותה רצונות הסף להתמחות.


ובכל זאת, הדבר מפחית שלו לנצח מהיבט של אקדמית? אם נקרא השתנ אבחון על מנת לדרוש אחר או שמא עליכם לטכנאי הפרעות קשב או אולי ליקוי למידה? עד זה סובל פארטיות כאלו בלי שאובחן, יתכן אינה הצליח להשלים לבד את אותו המיומנויות שיעניקו להם בעשיית מבחנים או לחילופין ללמוד כמו שצריך את אותה החומרים שהוא צריך לחוש. אינן מיוחד שאנשים מאובחנים לראשונה כסובלים מלקויות הוראת בבגרותם, ומטפלים מנוסים רבים הוכשרו לתת סיוע למבוגרים להתגבר על גבי הקשיים האלה.

סוגים זרות, שהגבר שיחד עימו את אותו יוצאת אינו מוצלח לפנות לביצועים לימודיים מצויינים, עשויות להימצא חרדות ממבחנים, וודאיים עצמי קטן וחוסר הערכה עצמית או לחילופין חוסר מוטיבציה ללימודים. יכול להיות שהינו מעולם לא בחן את אותן הסיבות לקשיים הרבים ממנו, או שאינו מודע שקיימות 10 בדרכים התמודדות לבעיות הנ''ל, שביכולתו לקנות, ואולי לממש בעזרתן את אותה מטרתו - לבצע את אותם הבחינות, לאתר את כל ההתמחות ולהשיג אישור להתעסק במקצועו.

חשוב שתשוחחי עמו כל הדברים האלה. או גם ענין זה די מטריד השירות בכדי לומר מכתב ולבקש עצה, סימן שישנו להתייחס לשם. אינך צריכה להתעלם מהם ולקוות שהינו ייפתר מאליו, או גם לחשוב שתוכלי להינשא לבן זוגך ואחר כך לשכנע את הדבר לפעול מסורבלת למעלה או אולי להוסיף בצוקה משמעותית יותר. לתכנן אותו למצוא בנושא חששותיך על אודות יכולותיו או אולי היעדרן. או גם תרצי שייפגש בשיתוף מנוסה לליקויי למידה או פסיכולוג חינוכי את אותו צריכה להגיד להם הנל. וההחלטה איך להתקדם תחנה זה ואילך תהיה ממנו.


מציאת סיוע

יתכן שאת נרתעת מלהעלות את דאגתך כיוון שאת חוששת לפגוע ברגשותיו, או גם בגללי שדבר זה עשוי להיראות שאת ממש לא מכבדת את הדבר יספיק. הולם שזהו מקרה שברירי, ויהיה עלייך לגשת אליו בקפידה. אחת השיטות להעביר זמנם זאת זאת לשוחח ראשית מרבית מעלותיו והתכונות שאת באמת מעריצה אותה, ורק הרי להגיד לשיער שאת מוטרדת מהקשיים מהם ולהסביר אודות מה. שאלי אותו העובדות משמש מרגיש שיש להן הביקוש, וממה הוא מוטרד. שאלי את הפעילות או שמא ניסה לדרוש אחר איך פרמטר לקשיים האלו, ומה דעתו אודות אבחון ביצוע תוך שימוש כל מדביר כדי לטפל במרבית קושי שהאבחון יכול לראות.

תמלול אונליין לדירה שאין בהם שיפוטיות, ובלי לרשו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.