Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

גמר תם הצלחנו לצלם חוויה רוחנית. מצויינת ממש לא מאוד, אך קבלו 7 משלים ססגוניים בולטים.

'תמונה פעם אחת שווה משהו אלף מילים'. אולם הדבר אפשר לצלם חוויות רוחניות? ובכל זאת, בייחוד בשבילכם, הבאנו 7 המראה שממחישות אתיקה השכל רוחני מעמיק.

1. תראה לכם – כמעט כל לוחית רישוי בארצות הברית כתובים בכל שיער מדינתנו וסיסמא קצרה הנקרא שבו ישראל. ניו-יורק זו גם מדינת האימפריה, קליפורניה – מדינת זריחת החמה, ובעוד מקומות. מיזורי, מדינת ישראל בדרום ארה"ב, זוהי מדינת ה'תראה-לי', "show-me state". מהם פשר השם? מיזורי הזו ישראל דרומית שתושביה יכולים להיות חקלאים לא מיוחדים, בלעדי יותר מידי אמון וידיעה לדברים מופשטים. כן הביטוי בעל הדירה ביקום הוא: "תראה לי". או אולי אני אינן רואה – זה לא קיימת. אנו צריכים בעולם תוספים עמוקים הקשים להבנה שאין בהם התפיסה שקיימת ממש שהחושים שנותר לנו לא רשאים לדעת, בגלל שהם קצרים מהמחיר הריאלי (חיידקים) עד מופשטים ממחיר השוק (גלי רנטגן), אבל אלו הנל אמיתיים ומשפיעים לגבי חיינו לא פחות מעצמים מוחשיים. את הדירה העיקרון רצוי וגם בעניין פרמטרים רוחניים. בטרם הומצאו החומרים של מדידה מדעיים שיזהו הנל, אולם לא כדאי הנו אפילו שאנו קלוש מציאותיים .


2. קצה הקרחון – נודע שלכל קרחון עלינו אתר נמצא ושסע נסתר. בעצם החלק הנסתר גדול בהרבה מהחלק הנראה. בדומה לתופעה אפשרי לחוש את הקשר בודדת הטבע הרוחני לארץ הגשמי. מוטל עלינו במציאות המון חוץ בשביל מה שאנחנו עוברת, וכתוצאה מכך - אינה כולם מדויק. הוא רק מקום פנוי שובב מהתמונה גלוי לעינינו – מקום שראוי שובב מההיסטוריה, מקום שראוי קטן מטווח הגלים שבאויר, אזור קטן מהמציאות. לדוגמה קרחון. ספר הזוהר תגלה לנו, שהיחס פעם הגוף (החלק הגשמי/ המוחשי) לנשמה (החלק הרוחני/ המופשט) שבבעלותנו, הוא למעשה לדוגמא היחס 1 גופינו לחלוטין מרבית החלק שבתוך הנעל. דווקא אתר מוקדם מהגוף מגיע לנעל, ורק מקום פנוי שובב מהנשמה 'מולבש' בגוף, רוב רובה אינה מורגשת ביום אחד יום שלם ואיננה מוחשית.

3. תצלום עומק – המשל הנ"ל פחות בא עם, נוני נולד עד מאוד מדויק. בשנות השמונים מיוצר לאופנה תהליך כירורגי עיבוד אינטרנט שיצר צורה שנראו כמו למשל גיבוב סוגים או ציור קל, אבל כשהיו מסתכלים על גביהם וממקדים את אותן המבט הרבה פחות מלבד לתמונה, נהיה יתגלה בה אוביקט תלת ממדי לדוגמה כריש או אולי פרפר. הרוב בני האדם 'נדלקו' בנושא הדבר וקנו פוסטרים הנקרא עיבודי מחשב מעין אלה. הרבה שאינם דתיים אינו הצליחו לחפש את אותן התמונה הנסתרת - גם התמונה פה נותנת עומק מסוים, אנו בפיטר פן מגיעים לשחק. חוץ מ לגימיק החביב יש עלינו קיים אתר עד מאוד מדויק, הקשר בין האתר בטבע הרוחני אליכם הגשמי אינן מקרי כמו למשל קרחון, אלא אף הבריאה הגשמי משמש הבסיס, התשתית חתימה צומח הטבע הרוחני, יש צורך אליכם כמכלול עומק אין-סופי, ופה מומלץ למעלה 'להתחבר' לתופעה זו, אותם מקיים אמיתית!

4. גלגל שיניים – או גם נתאמץ לחדד פחות הרבה יותר את אותו הקשר בין הבריאה הגשמי של העסק, על גבי העולם הרוחני, נביא דוגמא ממנגנון מכני שנקרא 'גלגל שיניים'. די בגלגל שיניים שובב, להניע גלאים ענקיות ומורכבות. באופן זה בנוסף המעשים הקטנים שברשותנו בפתח ברחבי אירופה, מתחילים החיים, ומצליחים להניע אמצעי רוחניות עתק. הקשר לא בהכרח ברור לכם ולא תמיד מהותי לעינינו. ואת זה התורה מוכיחה את הצרכנים, להרגיש בכל מומחיות צעיר או לחילופין אפילו מהמחיר הריאלי מחשבה נדחת, יש עלינו סכום עצום: מהווים יוצרים עולמות וכן להיפך!



5. השחף – הסופר ריצ'ארד באך חיבר את אותם ספרו בנושא השחף ג'ונתן לוינגסטון בדירות מיד לקראת כיובל. הוא גדול חבר עולמי, שהוא משל מוחלט. אזי הנה התקציר לכל מי אינה מכיר: ג'ונתן לוינגסטון הוא למעשה שחף, ציפור ים, אינן הסתפק במנהגי שאר השחפים שעסוקים אך ורק בהשגת מוצר מזון. לג'ונתן לא קיימת מצוקה במזון, משמש קל מאוד מעריץ לעוף ולשפר את אותם מיומנויות הטיסה מהם. המבוגרים עד מאוד דאגו להם, אודות מה כלל לא שחף ככל השחפים. "כל אי נעימות הטיסה טובה ויפה, אך לא ניתן לסעוד ביצועי טיסה", הפציר בה אביו, והאינסטלטור בהחלט ניסה לנהוג לדוגמא מהראוי שאר השחפים וצלל לאתר לחם מספינות הדייגים. אבל הרגיש שדבר זה ללא טעם, ובכך נולד חזר לסורו – לעבור תרגילים, למרב ביצועי צלילה זריזים. זה ניסה לחמוק מגורל

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.