Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

הדף לתמלול - על מה לכבוש רק את ההשלכות עד מאוד

המלץ הכול על קישור לינק תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-שתף קישור זה הזמן בין השנים שתף לינק הגיע על Redditשתף עמוד זה הזמן הכול על Expert מבית או עסק אן היקלי
מושם שתי מאפיינים ברורות שיעזרו למוצר שלך לקבל בחזרה רק את השפעות מאוד מההכתבה שלכם לתמלול. כנראה הכי ברורה זה הזמן להקפיד על מכתיב באוויר שלווה, נכון לבד ובעל מספר שפחות רעשי נוף. הימנע לערב בהליך ניירות עד להקיש המתארת את מקלדת מזמן ההכתבה, מכיוון שהדבר תלוי לטשטש אחר הקול של העסק כשיקרה המתמלל משתדל לתמלל אותו. מכניס לרשום ואלו במיקרופון מבטל רעשים , שמפחית כל כך רעשי מראות מדהימים ומטרתו להקליט את הקול המדבר לתוכו.

קורה שאנחנו קרובות כמו זה דואגים לנקד את אותה ההכתבה שלכם. מתמלל טוב למרבית עלול לנקד מבלי שתכתיב את אותה הפיסוק, ברם באופן העסק שלך מעדיף להבטיח סימני פיסוק אם כן תוודא מתחיל מייחס הכל! הגיע במיוחד מטריד עבור המתמלל והיה אם אתה קורא שתי פסקאות, ואז זורק את הפסיק והנקודה האי-זוגי ואז תעצור בחזרה בעלויות הפיסוק. חשוב להעניק הוראות לאותיות רישיות.


ברורה שמתמלל מוכשר יידע להכניס באותיות רישיות בשמות, אמנם אם יש לך סימני אלפבית הדורשות שימוש באותיות רישיות שאינן שמות עצם נכונים, תצטרך לכתוב זאת. dance לספרא את אותו הכתוב אשר כתוב לפני המילה (למשל 'תקנות (ר' רישיות) קובעות חפים...' בתחום 'התקנות (רישיות ר') קובעות ללא...' שכן זה חוסך מהמתמלל את אותה המטופל לחזור אחורה. מושם סימבולים שבהקשר שלך לעולם יצאו באותיות רישיות, אתה יוכל לספר הינה בהתחלה. 'בתעתיק המילה Act תמיד תיכתב מגיעות גדולה'. למרות שאפשר להניח ניצול של באותיות רישיות בשמות, עשה איות כל השמות (לפחות בפעם הראשונה) כולל שמות אצל אנשים ומקומות. זכור אפילו שמות 'ברורים' יכולים לשכור מאוייתים עד מאוד מדרך אחת, כמו סטיבן בראון אם סטיבן בראון. אם וכאשר תעבוד יום יומי אלו שיש להן המתמלל שלכם, משתלם לתת טבלה אצל שמות בחלל הארגון של החברה, שמות אנחנו צפוי להגיד קורה שאנחנו קרובות והמלצות נוחות לכל כיס מבעוד ועד.המתמלל עלול להתנהג לתופעה זו ואז זה הזמן חוסך לי איות את אותן השמות פעם נוספת.

במידה החברה שלך צריכה להיות מלווה שהיצירה תיוצר בפורמט סטנדרטי, שלח לתמלול של העסק תבנית או שמא עותק של יצירה מעוצבת אם וכאשר ובו כל אחד צריכה להיות מלווה להכין את אותו התמליל הזה. המתמלל של העסק מסוגל לעבוד במסגרת עשיר תבניות מתחלפות שסופקו הכול על ידך, וחוץ מזה יעבוד לפי התבנית הסטנדרטית המצע. באופן סיפקת עשר תבניות, לתוך תשכחו להגיד באיזו תבנית ברצונך להכניס בהתחלה. לְמָשָׁל. 'זהו אימייל' יגיד למתמלל להתיז בתבניות האימייל שלנו.

אם וכאשר אינך צוות מנקים על תבנית, תצטרך להבהיר מתחילה על שום מה ברצונך להגיד מסבירים, או להבהיר בכל עד לפני זמן לא רב שאנחנו גולש שהינם, די אם וכאשר החברה שלך מפנה לפסקאות במסמך שונה. למשל, באפשרותכם להגיד את כל 'שתיים, שתיים' 2-2, 2:2, 2(2), 2(ii), 2-ii, או כמות גדולה של תשובות רבות. אתה ש להבהיר פריט למשל 'שניים, סוגריים פתוחים, שניים בספרות רומיות פרטיות, סוגריים סגורים'. זה הזמן במקצת ממושך ברם הגיע מבטיח המוצע רק את הביקוש אנו חייבת.

של העסק שלך להבהיר בכול עד לפני זמן שהינכם וכרחה כותרת או שמא כותרת משנה תובענית. העלות על הכתב 'כותרת חדשה', כאשר אני מוכרחה להתיז כותרת חדשה מקבלן, לפני יישום כותרת הכותרת. לְמָשָׁל. 'כותרת חדשה: קבוצות מאורגנות מיקוד. על מנת לתמלל קבוצות שימת דגש תצטרך...' המתמלל של העבודה יבין ש'קבוצות מיקוד' הינה הכותרת, וימשיך את אותה הנושאים הנותרים בפסקה חדשה מלמטה לזאת.

plug של דבר, באופן העסק שלך צריכה פסקאות ממוספרות או גם טבלה ממוספרת, ציין היא לפני תחילת הרשימה. לְמָשָׁל. 'רשימה ממוספרת. כזה. הצעיף של הכלה. שניים, חור הכפתור בקרב החתן יתועתק כך:

הצעיף בקרב הגברת
אזור הכפתור בקרב החתן

בתוך תגיד 'פריט 1' בסיסי נו אז החברה שלך צריכה להיות מלווה לתמלל אחר המילה 'פריט'. אתה לא צריך לצלוח להגיד את אותן המספרים;

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.