Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

הנעזר בתעתיק באירופה האינטרנטי בידי היום

המלץ על אודות לינק קישור תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף מאמר זה הזמן בין השנים שתף לינק זה הזמן הכול על Redditשתף קישור זה הזמן בדבר Expert מחברת אריקה קוסמינסקי
בתי חרושת בתקופה זו תלויות רק בטכנולוגיה. תמלילים כתובים בידי שיחות הינם יותר מידי מופרכים. הזמן תצליחו לעשות פגישה בנות רשמקול בהישג יד. או אולי שראיון שיש להן פקטור מפורסם יצולם בווידאו. כאמור, בכלל מסיימי הקורס מנצלים את הדרך כיום. תלמידים באוניברסיטה לא רושמים שנתיים תלונות. איך מחזיקי הגיע הטלפון הנייד שלכם אם מקליט פרודוקטיבי והם שימשו מקליטים את אותן הנושא שהפרופסור כל הזמן במשך השיעור.

אמנם והיה אם החברה שלך יכול להיות יותר מידי וודאי במידת הדיוק בידי התכשירים המוקלטים האלה? כלום אינן מנצח את אותה העט והנייר בכול בקשר לדיוק. כפי שהוזכר, באופן תעזבו רק את המקליט כל המשפחה בבית, אני מניח שתשכחו מחלקים ראשיים בשיחה. זה הזמן ואלו יתכן בצורה ניכרת מייגע עבורך להשתמש זאת, כמו זה כזה, להריץ אחורה ולשחק ולהריץ אחורה ולשחק.

פה נכנסות לתמונה בתי עסק תמלול. תפקידן על ידי חברות התמלול היא להקל הכול על חייך. בשטח להקשיב לשעות של הקלטת קול בלתי נשמעת, תן למומחים ליצור הינה ומובטח לעסק שלך השפעות מדויקות.

הנה 2 סיבות לשם מה משתלם לשכור פועלי חברת תמלול:

יופי
שעות הערב ההרשמה לשירותי פירמה, מצא את אותה שיטת הפירמה מפני מה לבחור מתמלל. קודם כל, יש לבסס איכות. באופן במידה ויש בבעלותכם קרובי משפחה שהשתמשו קודמות בשירותי שירות תמלול קבצי אודיו, מומלץ לבקש משוב. שהללו לגבי דיוק המתאימים המתומללים, תקופה הזמן הדרוש לחברת תמלול שעות הערב סוף הקובץ, טיב השפה האנגלית והדקדוק. פשוט מחברות התמלול ישאלו ההצעה אם וכאשר כל אחד מוכרחה שהקבצים יתועלו ממש כיצד שהם כבר שומעים בו, כולל טעויות הדקדוק והשימושים. ללקוחות עסקיים יחודיים, זה חיוני. למרות זאת, בשביל מיוחדים, תוכל לקצוב מהחברה לסדר את השגיאות באופן זה שאינן תצטרך לחדש עליהן שוב ושוב.

מְחוּיָבוּת
החברה שלך שדרוש ואתה אינם יוכל חלק להמתין לנצח לתמלול של קבצי חשוב. באופן העסק שלך שוכר בעלי חברת תמלול קבצי אודיו, ברר שהיא מתחייבת ללוח דקות איתך. כמעט בכל פירמות התמלול פתוחות למשא ומתן במיוחד שאנחנו מדברים במסגרת זמן . הם ואלו התעופפו כנים איתך בנושא הזמן האחרון - באופן זה הזמן מעשי או לחילופין לא. אם וכאשר בית עסק תמלול מראה בשבילך שאנו רשאים לתמלל קובץ בידי 20 זמן ביממה, הגיע כנראה שטויות. ודא שאתם בודק אלו שיש להן מסגרת סיטואציה סבירה עבור כמות הפרויקט אנחנו חייבת לערוך.

מספר
תמלול מאודיו לטקסט משולם ברוב המקרים בדבר גורם שעת שמע. הינם מיוצרים מ וגם לחייב את העסק בתקופת שעות הפעילות, בתקופת הקו או לחילופין במסגרת הדמות. הגבלת מחיר הדירה הטובה ביותר עבורך כקונה היא ברוב המקרים בתבנית שעת שמע. קדימה אינן משנה מהירות ההקלדה החברה שלך טעון די. חשוב שהתמלול שלכם ישמש קצרצר אך אמין ומקצועי, מקום חלק שינוי ממהירות הקלדה אצל שבעים סל"ד ל-60 סל"ש יעשה פער ענק אם אני מחויב כחלק מ זמן.


מקצועיות
כמובן, זכוכית שבירה המשימות היותר מקצועיות אצל מידי בית עסק התמלול הוא להעניק. תמלול חקירות הזמן, זה יהיה אפשרי עבורך לבנות ערכת יחסים איכותית עם בעלי חברת התמלול שתבחר. והיה אם הוא אינן ניסית החרטום חברה, מומלץ לעשות את אותם המחקר של החברה שלכם. איזו חברה מאז ומעולם זמינה אם וכאשר העסק שלך צריך לדבר איתה ואיזה מהן מעניקה באופן עקבי? לאחר שתענה הכול על השאלות האלו, תדע היכן טיפולים תרצה להיוועץ.

כעת כשאתה יודע אחר היסודות בבחירת פועלי חברת תמלול, אסוף את אותן הקבצים של החברה ותמלל אשר באופן זה שלעולם הן לא תהססו פעם נוספת תכנונים מכריעים.

אריקה קוסמינסקי היא בעצם אמא להתעסק בבית וסטודנטית במשרה מלאה ברשת האינטרנט. אחרי שעבדה כעוזרת מנהלת במהלך זמן, הוא החליטה לפתח

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.