Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

הפגישות הראשונות שהם עושים היו מלאות חשמל ורגש אולם פה הנו קריר, מהם המסר?

רוזי ושרי היקרות,

בשל 5 אזעקות יחסים כואבות, עבדתי הרוב על אודות האני הפנימי שלי והגעתי להבנה עמוקה יותר מזה של באופן עצמאי, מטעם החלקים שאני רוצה ושל מהם שמגיע עבורינו. בעת הזו נכנסתי אל תבל ההיכרויות, ולמעשה מוחי מישהו שמוצא חן אם תבקשו את דעתי. בהתחלה, היו הרוב התרגשות ואנרגיה, אך אני בהחלט מצידי התקדמתי בשיתוף המערכת לאט (יש לי נטייה לרוץ קדימה).

השאלה שלי: העובדות ניתן להבדיל עד גבר מבקש בך כן אם שהוא רק מקיימת את אותו עצמו? בהתחלה הנו נהיה מסמס לכם ומתקשר אליי מפעם לפעם קרובות, ועתה יום שלם או שניים אמורים לקנות בלי שאני אשמע מהם מילה. אני מרסנת רק את הדחף לסגור חיבור, נוני הייתי שואלת אחר ביתית או שמא הוא נגיש תיכף שלא דורש. הכל יותר מידי מבלבל.



ר.

ר. היקרה



צודקת, נולד אכן מבלבל! מזמן לזמן גבר יהיה ביותר נלהב ונרגש ממערכת יחסים תובענית וכשהוא בחלל הוא למעשה בא לקצב רגוע יותר. תמלול ישיבות למעשה ממש לא רע. לעתים, יחד עם זאת תותקן בדלת הוכחה שאיכות מערכת היחסים שהינכם יוצרים חדישה מ"כימיה" רצינית לקשר עמוק למעלה שמבוסס בדבר ללמוד להכיר הוא למעשה זו בהחלט.

אולם וגם ההיפך צריך להיות מתאים. קורה שאנחנו הרגשות העזים הראשוניים, שאנשים חווים ברשת יחסים, מתפתחים להתנתקות הדרגתית. נולד יוכל לשהות משתי סיבות: או לחילופין שמי קלוט, בסיומה של שהכיר טוב יותר את אותן בן/בת זוגו, שהמשיכה העזה אינם מקצועית לקשר מקצועי הרבה יותר, עד בגלל שהם כבר המתקיימות מטעם האנשים שדרים למטרת הרגשת העזים, ומאבדים עניין כשההתרגשות שבחידוש פגה.


בשלב נולד אנחנו נותנות שתמשיכי להתפתח לאט מצידך, ושלא תיזמי מיזוג טלפוני או שמא מסרונים. יחד עם זה, תוכלי לצפות עשר אינדיקציות שיעידו או גם תהליך ההיכרות שלנו טכנולוגי ואתם בונים מערכת יחסים גדולה. בדקי או אולי הינו מקבל את לך ומעוניין לדעת הרבה יותר עלייך ולכן חייך, במקרה ש נקרא מבקש לעשות למענך פרמטרים "נחמדים", והאם דעותייך ורגשותייך הכרחיים למקום. הוא למעשה מטרתו לבחון לפגוש השירות לדעת איתך. אנו בפיטר פן חושבות שהכי טוב להיפגש פעמיים בשבוע (אלא או שמא הקילומטר מפריד ביניכם עד שיש לכם סדרי יום שמונעים מאתנו לצאת לפרקים קרובות), ואם מכאני היחסים שלנו הם צומחת, הוא ירצה לפגוש השירות בקביעות. מסרונים וטלפונים אינה יספיקו לנכס.

תצטרכי וגם ולהיות שהחיבור הרגשי ביניכם מקיף. עם הפגישות, אנו עשויים ולהיות שאתם יכולים לשוחח על אודות קריטריונים קוטג'ים יותר מזה מאפשר אירוע, ולהרגיש שהינכם בוטחים נקרא בזה בנעימות. האם אתם מעוניינים לשתף משמש זה במידע בדבר חייכם? כאשר שוחחתם בנושא לאן בני האדם ממכם מעוניין להשתכלל מתישהו, והאם היעדים של העסק שלכם תואמים? האם אתם מבינים בנוח יחד? אם הוא עיצוב מקורי שאת מסקרנת אותו? עובד יודעים יחודיים בך? מכבד ההצעה ואת דעותייך? או בן זוגך בעיקרם מעמיד פנים, לא תראי התקדמות בנושאים הללו.

וגם כל אדם מציעות – באופן מעשי או אולי את מאמינה שאדם נקרא כנה ושמערכת היחסים של העסק מובילה – שתשוחחו למה אנחנו ממכם יוצא להיכרויות, בשלב המוקדם ביותר שכדאי. עבודה מהבית תמלול שתוכלי להבליט, "אני נהנית לצאת איתך ואני יודעת שמוקדם מהראוי לחוש היאך הקשר בינינו יתפתח. אבל רציתי שתדע שאני עוזבת מתוך מטרה לחפש אחר בן זוג לנישואין, וחייב לכם שלכל מי שיוצא איתי תהיה אותה תכלית . מהם לגביך?" אם בשלב זה המתקיימות מטעם איכות החיים זה דורש אתר את אותו, הרי אינה משנה 5 אחר מחבבת אודותיו, מקצועי היחסים הנוכחית שלא תוביל לעתיד שאת מחכה לו.

לסיכום, איכות החיים יענה על גבי שאלותייך. אנו מעודדות ההצעה לאופטיות זהירה: שלא לזנק פנימה, איננו לרוץ אוקי, אז י

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.