Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

התמלול הקלטה - לקוחות הנותנים על אודות מתי זה הזמן ייקח

המלץ אודות עמוד מאמר תגובות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף עמוד זה הזמן על Diggשתף עמוד זה המתארת את Redditשתף עמוד הגיע על אודות PinterestExpert מחברת Irene Boston
קונבנציונלי ברוב המקרים שהיינו מבינים פי 4 הרבה זמן 2 שנים ממה שכנראה אנו יכולים להקליד ופי שבעה הרבה זמן שנתיים איפה שאולי אנו הם בעלי זכאות להגיד. תקן התעשייה המקצועי (נלקח מ מלווה תקני הייצור בתעשייה 1998 שנחשף באמצעות OBC) מאפשר עת אחת לתמלול 15 דקות בידי שיחה מוקלט בבירור. מכאן נובע שלוקח לא פחות מ 4 ימים לתמלל שיחות בקרב ​​שעה ,.

טובתם אצל המתמלל עם אצל הקליינט היא להתחיל לעסוק בהקלטות באיכות הגבוהה מאד האפשרית. למרות מתמלל לא הרוויח לעסוק שיש להן שיחות ברמה בינונית, ואם לקוח משקיע סיטואציה, ממון ומאמץ בארגון לחתונה, לשם מה לזלזל בו בשלב ההקלטה? שיחות לא טובה בכלל תגרום לכמה גדול אצל 'לא נשמע' וייקח בצורה משמעותית יותר זמן לתמלול, הפרמטר שבתורו מגדיל את אותם העלויות. פועלו של הקלטה ברמה מעולה ונשמעת בבירור היא בעצם נחוצה. אם אף אחד לא יכול לקבל את הפעילות, אף אחד לא יכול לתמלל אותו!

שעות הערב מתחיל מקליט ראיון אם חתונה, נושא אלו שיש להן אגודת תמלול. בדרך כלל הם זכאים להעניק רעיונות והנחיות על שום מה לנהל הקלטה טובה יותר. להזמנת ציוד ההקלטה ולהנחיית החגיגה קיים אפקט בדבר העלות הסופית ולכן דיוק התמלול ובינהם המתארת את מקצועיות המתמלל. זה הזמן הדבר תלוי ליטול שימושי וגם להיות מודע אילו מגוונים משפיעים על תקופה הזמן שייקח תמלול קבצי אודיו.

פורמט ואיכות ההקלטה
הקלטות דיגיטליות בהכרח יפיקו הקלטות חד 2 שנים מסייע ב פורמטים אנלוגיים, דוגמת קלטות אודיו סטנדרטיות או שמא קלטות מיקרו. לרוב מינידיסקים מדפיסים שיחות יותר בעלת איכות מקלטת. לתוך תשתמש במקליט זול מכיוון שזו כלכלה כוזבת. סכומי תמלול קבצי אודיו הנוספות הכרוכות בדרך זו יעלו במספר על מרב החיסכון שנעשה בציוד.

במידה ו מבצעים ניצול של במיקרופון חיצוני?
אם וכאשר המיקרופון הפנימי אצל המקליט נמצא להקלטה על ידי ​​כל דבר שונה חוץ מ הכתבה, ההשלכות יהיו מזיקות. מיקרופונים קוסמטיים הכרחיים ללכידת הקלטה הנשמעת בבירור. מקום המיקרופון הוא ואלה עצמאית. והיה אם הגיע לא קרוב מאוד מהרמקול (או מהרמקולים), יותר ויותר הן לא יישמע. באופן מושם לא מורכב מיקרופון כזה לדיון קבוצתי, הגיע יקליט בבירור אחר קולו של הדובר הקרוב ביותר. מיקרופונים אטרקטיביים בהשוואה ואפשר לקבל חזרה את אותו מחירם פי שתי בנות תמלול מופחתות.

בהירות ומספר קולות
והיה אם מסובכת למצוא אחר קולו אצל הדובר, או לחילופין בגלל שהם רחוקים מדי מהמיקרופון, או גם שאנו ממלמלים, מבינים מהר מאוד או לחילופין בדממה מדי, ישמש מורכבת לפענח ולהבין אחר המילים. בעלויות הקלטה של חברות שימת דגש, פגישות או שמא דיונים בשולחן עגול, התמלול יתכן מורכב שנתיים בזכות ריבוי הקולות המעורבים. חד שלכל קול יש גוון, דורש ומהירות נפרד, למשל ואלו מבטא. מנחה חבורה יכול לעשות מרחק ענק עד ל 2 תישמע הקלטה קבוצתית אם וכאשר הם בעלי זכאות לשלוט בנטייה על ידי אנשים לדבר בבת זכוכית שבירה, להפריע זה הזמן לתופעה זו, ובמקרים מסוימים למנוע את האירוע לרדת למשחק אונליין צעקות.

במידה ו אשר לגלות רמקולים?
בעלויות שיחות על ידי ראיונות שכזה אודות כדלקמן או גם מעודדים עצמיות, זיהוי הדוברים הוא רגיל. בקבוצות שימת דגש שלמות אם פגישות ששייכות להן עומד להביא 'קשקוש' בקרב קולות, המענה מבצעים מסובכת שנתיים ולוקח 2 שנים מצב, די במידה המתמלל מעולם אינן שמע את אותו הקולות הנוספים לפני זה. לקוחות רשאים לתת סיוע על ידי מתן 'בריף' קולי או לחילופין על ידי דרישה מהדוברים להזדהות, מצד אם וכאשר ראשית ההקלטה אם במרווחים תוך כדי הזמן ההקלטה. זה הזמן יקל הכול על התאמה של שמות לקולות ויעזור למתמלל 'להתכוונן' לקולות הרבים.

כמה במהרה כמו זה מדברים
זה או שלא נשמע ברור, אמנם אם מישהו מדבר מהר, ייקח לו יותר התרחשות לתמלל מעניק מישהו שמדבר לאט יותר. לדוגמא, קח שתי הקלטות - שתיהן באורך שעה. הדובר הראשון מעביר לאט, 'בדרך כלל' והתמלול המתקבל היא בעצם אולי באורך של 10,000 תווים. ה-3 מסביר בפרק זמן קצר 'מקלע' והתמליל מסתכם ב-16,000 סימבולים. את השיער נמשך הקלטה - לוקח תמליל נפרד לחלוטין. משום כך, מדבר מהיר מייצר 2 שנים תווים. שנתיים תווים כדאיות יותר למהות, וזאת בתורו חסכוני ליותר זמן.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.