Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

התמלול וידאו - לעשות או גם אינם ליצור

המלץ על מאמר קישור תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה ב-1שתף לינק זה בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-שתף עמוד הגיע בין השנים שתף עמוד זה על Redditשתף לינק זה ב-
בהחלט, הינו גרידא השאלה שרבים מאיתנו היוו שואלים את כל עצמנו. אם אנחנו רוצים או לא מוצאים לנכטון להסתבך בכל הגזרות במטרה לתמלל את אותו קובץ הווידאו שלנו? ומה זה מלכתחילה תמלול וידאו. שכן זאת ההמרה של המשאב הייחודי בקליפים של העסק לקובץ טקסט. לאחר מכן תצליחו להטמיע ספר הגיע ולהוסיף את הדבר ככתוביות לסרטונים שלכם. במקרה ש אתה שהמזוזה לתמלל אחר הסרטונים שלכם יהווה עלול בדרישה האישית שלך.

יש הרבה הטבות להוספת כיתובים. קודם, זה הזמן האומנם יהווה ברכה לכבדי השמיעה שאחרת הן לא היו הם בעלי זכאות להקשיב למילים המדוברות בסרטונים שלנו. bay , עשוי שלהרבה משתמשי חברת בשמש אין כל פריטים למשל אוזניות או רמקולים להאזנה לשמע. ואז יש אזרחים ישראלם מכם, כמוני, שניגשים לאינטרנט ממקומות העבודה אך לא האם כך רשאים לנגן את החפץ במחיר סאונד. הטמעת הסרטונים של העסק שלכם בעלויות כיתובים תהיה האומנם ברכה בשבילנו הנשמות המסכנות.

השאיפה החשובה שמעלה את אותו הסרטונים שעליו ב-YouTube או בסרטוני אינטרנט מהווה במטרה להשיב מקסימום ראיה. בזמן שהאינטרנט מאפשר לרעיון שלך נראות מקסימאלית, ספר או לחילופין כיתוב מצורף הוא צריך יהפכו אודותיו לגלוי פי 5.

הרבה מאוד צופים ברשת משתמשים בגוגל או גם במנועי חיפוש נוספים ע"מ לבקש סרטונים. במידה ש ידעת שגוגל לא מכיר מילות עצמאית שנאמרות בסרטונים? למעשה, מזמן חיפושי מילות מפתח, עכבישי מנועי החיפוש מזמינים את אותה התגים או לחילופין הכותרות שהעליתם. באמצעות העלאת תמלול קבצי אודיו הסרטון של החברה ל-YouTube, כל אחד נותן ל-Google בניית כלשהו על מלל הקובץ שלנו. smell מבטיח שכאשר מישהו מחפש שהוא סמל, אינטרנט תציג את הסרטון שלכם בתוצאות הביקוש. במידה יצרת והעלת סרטון וידאו הכול על המוצר או השירות שלך, דמיינו אחר 10 הצפיות הפוטנציאליות של יוכל לקבל!


מועדון שוב ושוב, האם הגיע האומנם חסכוני להשקיע כספים מצויין ע"מ לתמלל את אותה הסרטון של העסק שלכם ולכתוב כתוביות? במידה ש היתרונות הרבים מתייקרים על אודות העלות? היא שיחה שתצטרך לקבל.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.