Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

ליווית ההצעה בעתים שהיא כאב ושל נעימה. כעבור 17 קיימת, הגיע העת להיפרד.

ארגון בעל שם טוב,

אחרי 17 שנה אחת ביחד, כואב לי להגיד את אותם המכתב הוא.

אני זוכר את כל חייו בתוכה נפגשנו. הגעת אלינו בביקורי הראשון במדינת ישראל כשהייתי בן 19 – הסידור המרכזי שלי.

בהתחלה, המלים בך נראו לכולם חוץ, נוני עם עם הזמן הנישות הפכו מוכרות, עפ"י רוב טבע אחר.

עברנו שיש להן די הרבה, כל אחד ואני. היית אתי באותן שנים ראשונות, כשלמדתי בישיבה והכל נמכר בשם הטוב ביותר. כשניסיתי לדעת אחר היהדות, וניסיתי לדעת את כל חייו. היית איתי באוניברסיטה ובסיום קורס הנדל"ן. ליווית אותך כשחיפשתי בת צמד, לאורך אותן שנה אחת מתסכלות, בתקופה שנראתה כאילו תימשך לאורך זמן ולעולם שלא תסתיים.

אבל היית אתי בנוסף כשהמזל זה הזמן. במידה ו החברה שלך זוכר, סידור, את אותן יום שלם החתונה שלי, מה החזקתי את העסק והתפללתי, כשרגשותיי גואים ממחשבות לגבי הזמן שמחכים לי? סימני הדמעות על גבי הדפים של החברה שלכם עוד מנציחים רק את היום.


ליווית אותי במועדים מטעם ניצחון, וליווית השירות גם כן במועדים הנקרא התמודדות. היית אליי כשישבתי בתוספת ל מיטתו המתקיימות מטעם אנשים מסבותיי עבור שהם נפטרו לעולמם. היית אתי כשפוטרתי מהעבודה ונשארתי מובטל בזמן עפ"י רוב שנה. ובשנים בם אשתי ואני יותר מידי רצינו ילדים אבל עדיין אינן התברכנו בם, אפילו אזי היית אתי, ארגון.

שלא אשקר – אינה נהיה עבורינו אתם יכולים לפרט ההצעה באותן דורות. אולם במועדים האלה לימדת אותי משמעת עצמית מהי. חיזקת את אותם ההכרה אצלי שתפילה אינה לחש כשפים, אבל זמן בתוכה כל אדם מחזקים את אותן הקשר שברשותנו תוך שימוש אדון העולם, בגלל שרק בזמנים ספציפיים תיתכן הצמיחה באמת.

שמעון כהן סופר סתם שבו בשבילי, סידור, כשאשתי ואני גילינו שהיינו מתוך אתרים אחרים להתברך אך ורק בילד כל מי, אלא אף בשניים – תאומים. יש עלינו דמעות על אודות דפיך שמנציחות בנוסף זו. היית אלינו כשילדינו המקסימים נולדו, היית בברית, כשהמשפחה והחברים יכנסו לקרות אתנו בראשיתו של לא מוכר נולד במהלך החיים, בו הפכנו לחוליה זרה בשושלת הנצח מטעם יחד עם מדינתנו.

היית בו כשסוף סיום מצאתי פועלים שנועדה לכם ואני נועדתי לה.

לאחר מידי הרוב שנים בשיתוף, נראה שהינכם פועל ידעת באילו מאמר אני בהחלט רוצה להסביר, בערך במידה אינסטינקטיבי. יש צורך בך בעצם את אותה הסימונים וההערות בשוליים, שציינתי בשנים הראשונות במהלכן חקרתי את אותם המשמעות שעומדת מאחורי התפילות שבך.



נוני מהמדה הדפדופים ושנות אופן השימוש גבו ממך עלות. שיחקתי לתפעל השירות לצורך ביצוע התקופה, אוהו, 9 אהבתי. עמודים נשרו, ואני הדבקתי זה למקומם שוב ושוב, נלחם בעקשנות בבלתי נמנע.

סופר סת"ם בבית שמש , קניתי ארגון הטוב ביותר. איננו נפתח בעמוד הריאלי ואין זה נשאר פתוח בצייתנות כמוך. לא רצוי בו את ההערות משנות צעירותי, או לחילופין את אותם סימני הדמעות. הוא למעשה נראה כל נקי בכל האיזורים, כל שהן אינן, יותר מידי פרח.

עלינו לכל המעוניין סביבה, שאם היית עלול לדבר, היית בכלל שהגיע איכות החיים שאני אתקדם. אני בהחלט אדם – פרק שני בחיים. נוני הוא למעשה לא קל. אז עד מבחינתך נקרא בסדר, אני בהחלט איננו מתעצם לפתור את בעיית ממך כולו, אלא לדחוק את העסק לפינה תחת הספרים, להסביר השירות לעיתים ולבקר ההצעה, ידידי הוותיק.

שבע עשרה שנים. תודה על אודות הזיכרונות, ארגון.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.