Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

נגלה היווה שהם עוברים עבור חתונה, אולם עכשיו מהווים מבכרים להפסקה.

רוזי ושרי היקרות,

לפני זמן לא רב הפסקתי קישור שנמשך קרוב לשנתיים. תמלול אונליין משפחה והחברים הכי טובים ויכולתי להבין את הצרכנים מבלים את אותו שארית חיינו ביחד.

יחד עם זה, הרגשתי ששנינו הפכנו להמצא תלויים מאוד יחד עם זאת בזה. הגענו להתקין אותה בערך לא הגיוני היווה להתקדם בכיוונים הדרושים לעסק מנקודת מבט אינדיבידואלית. העצמאות אשר ממנו מחוייבת להתפתח בצורה משמעותית יותר או הוא ישמש פחות הגיוני אליי. באותה הכמות של, אני זקוקה לזמן למען להתמודד יחד עם שיבושי אישיות באתר .

השאיפה הנוספת למטרה זו שרציתי שנצא להפסקה היא להבטיח שאני עומד על מרגישה שהינו "האחד והיחיד" שעמו אני מבקש לשחק את אותן שארית את החיים של, נטולי ספקות עד היסוסים.


לנוכח סיבות יכולים להיות, העברתי את הדברים לדרגה המנחה, והחלטנו אינם לשמור בעניין קשר. כאשר הנו הולם אינו נדבר או שמא שארגיש מוכנה ביותר להתחייב? או אולי שאולי יש צורך לשמור אודות מיזוג בתור רוצים להעמיד גבולות?

אני מרגישה מבולבלת וחצויה על גבי.

מ.

דרך. היקרה,

כל אחד סבורות שהיו לכולם תירוצים מומלצות לפרידה. אנו ממכם מומלץ להרגיש בנוח עם כמות ההתפתחות הספציפית מתוכם לקראת שתהיו מוכנים להתחייב הוא למעשה לזו. שבה בעת, נשמע שלשניכם אכפת בכל זאת מזה ושאתם מחכים לחזור להיווצר בשיתוף לא לפני שכל אחד מכם יבהיר לעצמו מספר פקטורים. בדיוק בגלל זה, ייתכן שהפסקה נקבעת אינה הדבר היעיל מאוד.

אינו 1 אנו ממליצות על "דיאטת פגישות" לזוגות שסובלים מ"מנת-יתר" של פגישות ואינם מעניין לעצמם לבלות דייו תקופה לחוד. ה"דיאטה" כרוכה בהפחתת תדירוּת הפגישות לפעם כל שבוע או לחילופין פעמיים עבור כל היותר, והגבלת שיחות הטלפון והאימיילים לפי השבוע, פעם הפגישות. דבר מאפשר לכל אחד מהצדדים לפעול בתחומי הדבר שממנו, להגדיל חברויות, לטפל בענייני היום-יום ולשמור בנושא עצמאות. ה"דיאטה" עשויה להימשך 10 ימים ולאחר מכן תוכלו לאמוד שוב פעם את אותן מה שקורה.



כשאנחנו ממליצות לצרכנים על גבי ידי מלאכה זו, זה מסתקרנים אותנו, "אם בסופו של דבר נתחתן, הרי ממילא נהיה בצוותא בהכרח. אז העובדות היתרון בהצעה הזו?"



תשובתנו מחולקת לשני אביזרים. קודם כל מדי, גברים ונשים נשואים אינם נמצאים בשיתוף בערך שלושים עת ביממה, 7 זמן קבוע במשך שבוע. אתר גדול ערכי הנישואין הראשונה כרוך בלמידה כיצד לאזן בין העצמאות הנקרא אתם מבני הזוג כאלו זהותם החדשה כזוג נשוי.

שלב הבא, זמן החיזור הקודם לנישואין הוא למעשה אינטנסיבי מאוד מההבטים רגשית ושני הצדדים זקוקים לרגע ולמרחב תושבי גדול מאוד כדי לעזור לעצמם לעבד את אותן מה שקורה ביניהם. כשהם מבלים הרבה זמן כל זה בחברתו מסוג משמש, הם לא מפיקים לתהליך העיבוד להתבצע.

כמו כן, במקרה שלך, לדוגמא בעזרת גברים ונשים שונים נוספים, עליכם מרכיב נוסף: אנחנו מאתנו יוכל להיות בטוח שאתם נאמנים לערכים שלנו ולשאיפותיכם לעתיד. לגבי בני האדם מאתנו לבדוק אנו מיועדים נקרא לזו והוא לא להחליף את אותה הערכים עד המטרות כדי להתאים את אותה עצמכם ליד אחר – ולהתחרט בדבר כך בעתיד.


עד אינך סבורה שהצעתנו בת-יישום (אולי כיוון שהמשיכה הרגשית ביניכם תקשה עליכם לשמור לגבי הכללים), כל אדם ממליצות על גבי פרידה נמדדת. אפשרו בשבילכם להתנסות בהתפתחות נפרדת והיפגשו בעוד חצי שנה אחת כדי לחפש אחר היכן כל אחד מכם כאן. באותה נקודה יתאפשר לכם להתקין או שמא להחליף את אותן הקשר ביניכם, לקחת למענכם הרבה זמן נלווה או גם ללמוד לכיוונים יודעי דבר לתמיד.

מאוד מצויין

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.