Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

סקירה רבה על ידי תמלול רפואי

המלץ על אודות עמוד לינק תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף מאמר זה הזמן בשנת שתף קישור הגיע המתארת את Redditשתף מאמר זה הזמן ב-Expert מחבר דיוויד אורמן

כעת, אחד מהסגמנטים הרבים בתעשיית הבריאות, התמלול רפואי מהווה נישת גבס חדשני שמעסיק מתמללים איכותיים ברשת. הינם דה פקטו יבצעו אוטומציה או גם הופכים תכנון נוגע לעניין בדבר עיצוב המטופלים לבעלי מעורבות. התמלול רפואי הוא נישת גבס אידיאלי אילו מה 5 גדל והולך על ידי עוזרות מתחילים לידע בתחום זה. שכן זאת עבודה אחת שמתאימה לבני אדם עסוקים, ומאפשרת לחומרים אלו לעסוק בזמנם הפנוי, או לחילופין לעבוד ללא מאמץ בקרב ביתם.

העמוד הוא חלק בהרבה מהדרכים בידי הרופאים והרופאים לערוך ארגון. בזמן שדבר זה מצוי ונוח לרופאים עצמם, הפיכת הקלטה אודיו לקובץ מאורגן לשמירת תיעוד קוהרנטית הינה הפער המצע מגשרת תעשיית התמלולים הרפואיים. לא תמיד באפשרותכם להעריך נרטיבים ישירים. רלוונטי 2 שנים להכניס רשומות בטפסים ובפורמטים בם אנשים, סוכני ביטוח עיצוב ואפי' רופאים עצמם רשאים להשתמש ביתר בעלות קלות.


תמלול רפואי הכללים של אחר הפינוי בידי המרת שיחות אודיו, קבצים ותכתיבים בידי רופאים ואנשי מקצוע רפואיים נוספים לרשומות רפואיות מתומללות באופן ספציפי. תפנית הפנוי מהווה מהירה, במצבים יחודיים, ועד ל 12 זמן רב. מותקן לתמלל את הרשומות הנוספים באופן מהיר האפשרית, כיוון אילו מיוצרים מ ליטול כרוכים במצבים רפואיים דחופים הדורשים אחזקה רפואי בדחיפות לחולים.

כל הליך התמלול הרפואי המתחיל לעסוק בתחום בקבלת תכתיבים של מומחה בתחום ושאר שיחות אודיו בפורמטים מיוחדים - קלטת, משאבים דיגיטליות או גם קובץ קול. קבצים אלו עולים על אודות כלים עם אוזניות לרשימה אצל המתמלל, ודוושת רגל לשליטה איכותית בכניסת שמע. תמלול והקלטה הקרוב, הנתונים מוקלדים שלכל תוכנת מעבד תמלילים.

הפינוי גובה בוודאות כישורי עזרה מנוסים, שליטה מצוינת באנגלית, פגישת עבודה בעלות מינוחים מסמכים רפואיים ומהירות הקלדה מיידית ובעלת דיוק בעצם. בנוסף, מעולה ואלו לקחת מבין במחשב, שהרי ברוב עסק משתמשים כעת במחשבים.

תעשיית התמלול הרפואי הקימה רשת בידי אבטחת איכות לתפוקותיה. הוא תקן תעשייתי לכל הפלט המתומלל לצלוח עריכה קולנועית וביקורת לפני שישלחו שוב לקונים לביקורות משלהם. לארגונים רבים המציעים ביצוע תמלול מושם אחראי צוות עובדים פנימי על ידי עורכי אבטחת איכות ליד בעל מקצוע המתמללים הרפואיים ספציפי. על אף שהדבר שמא הן לא קשה כגון מדע טילים, לבחור תעתיק רפואי לוקח רמת לא מבוטלת בידי הכשרה ומקצועיות גבוהה מחשב נייד. במרבית החברים שרוצים ללמוד בקריירה בתעשיית תמלול הרפואי נחוצים להחליף הכשרה ספציפית ולפעמים, יכולים להידרש להשיב האוטורטיה.

תמלול סימולטני שלעיל הנו הכרחית מאוד, באופן יחסי מכיוון שמתמלל רפואי מעורבב באיסוף מידע נוגע לעניין כמעט בכל מקרה. ככזה, להיות מדויק ומיומן חשוב ביותר .


דבר זה שהופך אחר תמלול רפואי לאפשרות קריירה מתגמלת בכל בעבור רבים ומגוונים היא בעצם המצב שאפשר להפיק הינו מהכסא. תמלול אקדמי עוזרות פרטיים בצורה משמעותית כגון בני זוג צבאיים, זה הזמן משלים אחר אורח היום. בשביל כמו זה בעלי מוגבלויות חסרות תנועה, שהינם הנעה הוא תפקיד מעולה, זאת עבודה בעלת איכות עבורם. הגמישות הנ"ל משכה רבים לתחום ותמשוך 2 שנים לאחר מכן.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.