Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

פודקאסטים: חמש תירוצים לתמלל כש

המלץ בדבר מאמר לינק תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-Deliciousשתף עמוד זה הזמן אודות Diggשתף מאמר זה הזמן אודות Redditשתף לינק הגיע על אודות PinterestExpert מחבר Rajiv Poddar

התמלול הפודקאסטים של העבודה ופרסום מידע הכתבה באתר שלך אולי כן ואולי לא נראה לא אינטואיטיבי בהתחלה, ברם מושם למטרה זו שתי הטבות ושווה לזכור.

קריאה בוהה מול תמיכה

קריאה הנו הליך מאוד קצר עוזר תמיכה. רבים מהמבקרים של העסק שלכם ירצו לסרוק בזמן קצר אחר התמליל במקום ולשמוע לו. רגיל מהמבקרים הללו עלולים בכלל להתחולל כמנויים לפודקאסט של החברה. זה הזמן מתאים גם למאזינים הקבועים שלכם. מידי פעם הינם פשוט ירצו לסרוק את אותו הפודקאסט בזמן קצר לפני שיחליטו להאזין לאותו אחד.

שיתוף פרסום חברתית

העמוד הכללי אצל הפודקאסט מקוון מקל בדבר כמו זה לשתף את השיער בידי טוויטר, פייסבוק, גוגל+ ושלל אתרים של המדיה החברתית המונחים ניסיון בשנה זו. המאזינים של העסק רשאים לצטט פשוט מהטקסט או אולי להדגיש קטע ספציפי שאנו מוצאים לנכון להבהיר ולשתף את החפץ בנות המעגל ספציפי. הלימודים של שיתוף הטובים 2 שנים פירושם פעילות רבה 2 שנים לאתר האינטרנט של העסק שלכם והיתרונות הנלווים.

עבודת אינדקס וחיפוש

היתרונות המשמעותי מאוד מהווה שמנועי החיפוש יכולים כעת לשלב בקלות רבה את אותם התכולה שלנו מכיוון שהטקסט אצל הפודקאסט מצוי. אינדקס בצורה משמעותית יותר יוביל ליותר תנועת חיפוש וליותר גולשים למוצר שלך. כל אחד ואלו תרוויח מתעבורת החיפוש בנות הזנב הארוך, אשר ידע לא ברורים שעבורם האתר שלך מופיע בתוצאת הביקוש. הפודקאסט של החברה שלכם עלול לקחת מקושר באמצעות אחרים, שהמזוזה בתורו פירושו שטח דף גדול ואפי' 2 שנים תנועת חיפוש .

פרסומות קונטקסטואליות

אם וכאשר כל אחד מבקר ב-Google AdSense, התמלילים יובילו להצגת פרסומים הקשריות מעולות שנתיים באתר שלך ולרווחים מוצלחים 2 שנים מ-AdSense בעבורך. הגיע קורה מכיוון שהסורק אצל Google AdSense כורה ראשית את אותם מלל הטקסט באתר שלך ומתאים את הפעילות לזה אצל המודעה. מכיוון שתוכן הכתבה ישמש כעת רלוונטי אם הדוק לנישה או לעיסוק של העסק, המבקרים של החברה ירכשו לזהות פרסומות רלוונטיות 2 שנים ושיעור קליקים גבוה יותר בעבורך.

אריזת ספר אלקטרוניקה


שימוש ספרי קריאה אלקטרוניים הכול על סמך התוכן על ידי הפודקאסטים של החברה שלכם הינה השיטה שנקראת ישירה לחשוב ביזנס מהפודקאסט של החברה. בזמן שיש לך רק את התמלילים, זה הזמן הופך לתפעל רווח קל מאוד שנתיים לעצב טקסט אלקטרוני. ישנם מקומות ייחודיים שעוזרים לאתר שלך לשווק מידע מידע אלקטרוניקה, ClickBank הנו כדלקמן השכיחים בם. כל אחד עלול גם לשווק ספרי עיון חשמליים כדוגמת אלו למאזינים ולמבקרים שלך. טקסט אלקטרוני היא ואלו מתנה מושלמת לחלוקה אם וכאשר אתה צריכה שמבקרים ירשמו לניוזלטר של העבודה.




יש הרבה 5 דרכים שבהן תוכל לתמלל את אותם הפודקאסטים של העסק. באופן החברה שלך קלדנית טובה, תנסה לתמלל את אותן עצמך או למיקור מלבד השיטה שנקראת Scribie.com עבור $0.99 לדקת אודיו. תמלול לערבית של דבר מדובר כאן בהשקעה שתשתלם בהרבה בתחום הארוך.