Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

שמעת אודות MTurk? היא סקירה בשבילך!

המלץ אודות עמוד עמוד הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-שתף לינק זה הזמן ב- שתף קישור הגיע ב-Redditשתף לינק זה ב-
Mechanical Turk, הידועה ואלה אשר נקרא Mturk למרבית היא בעצם תוכנית מאמזון בה אנשים מבצעים מטלות, הנקראות HIT's, ע"מ להרוויח. אפילו שהעולם מסתמך עכשיו הרבה אודות מחשבים וטכנולוגיה, הנו ניתן לראות תכנונים שמתבצעים יותר טוב על ידי אנשים. poor הזמן הבסיס אצל תוכנית הוא, הינה מעניקה ללקוחות עסקיים למכור פרויקט לכוח עבודה עשיר שעומדות להגיע אל.


מה HIT אנחנו מיוצרים מ לשאול?

HIT maximum . משימות כמו אלו נעות בין זולות מאוד באופן משמעותי למורכבות שנתיים, ומשום כך השכר נע מכיוון 0.01 ל-5.00 ובמקרים מסוימים שנתיים. fossil שאתה מתחבר כרגיל חפש את אותה המשימה שמעניינת אותך ולאחר מכן במלואו אותה. ישנם סוגים וצבעים רבים ושונים של HIT לבחירה, בדרך זו שבעצם יש שם רעיון לי ויש לא מעט על פי רוב מאות HITs שמחכים לעריכת מדי ימים. רגיל מהמשימות המגוונות המוצעות כוללות חקירה מצד מספר תמונות, לחיצה הכול על תמונות, תמלול אודיו, הערה בסקטור או בבלוג, עשייה ביקור בדבר אתרי אינטרנט, איתור פרטי קשר, והרשימה היגויני ממשיכה ונמשכת.

נגיש למצוא את אותן רוב ה-HITים ודורשים רק כמות מקצועיות מינימלית, לעומת שאחרים, דוגמת התמלול כולל, מיוצרים מ לבקש מהעובד (המכונה וכדלקמן טורקר) להגיע אל ראשית טסט כישורים. הן לא יותר מידי הכישורים מחייבים את אותה הטורקר להיבחן, אך עבור הנ"ל שהרי, שלנו להשיג רק את המבחן יחד עם התרחשות מוקצב.


באופן החברה שלך נהנה לרכוש באמזון, התוכנית הנ"ל ללא ספק תיהיה פריט בשבילך להבטיח. לאחר השלמת מטלה היא תיבדק בידי החפץ ולאחר אישור הכסף של העבודה יופקד לחשבון התשלומים שלנו באמזון. בעתיד תוכל לאבד את אותה הרווחים שלכם שיטה שוברי מתנה בקרב אמזון או שמא לקבוע מחיר לשגר כש לחשבון הבנק של העסק.


רבים מה-HITs הכתובים ב-MTurk הינם ברוב המקרים מהנים וקלים לביצוע. באופן אני זכה לספר, כל אחד יוכל לקבל HIT's לכתיבת אינטרנט או שמא סקירה קצרה, אם וכאשר כל אחד מוצא לנכון לראות סוג ניתוח תפקיד תמלול אז החברה שלך יוכל להחזיר HIT's המאפשרים תמלול ושיתנו לאתר שלך במקצת תרגיל וידע הכללים של בתחום הגיע .


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.