Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

שמקבלים עבודת הקלדה ותמלול

המלץ אודות לינק לינק הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף לינק זה הזמן בשנת שתף מאמר זה הזמן בדבר Redditשתף מאמר זה ב-Expert מחבר Leva Duell

במידה ו החברה שלך מוכרחה להחזיר נסיון הקלדה? תמלול או תמליל תמלול קבצי אודיו.

תמלול עלול להעניק לי זמן רב רבות אצל מקצוע הקלדה. תמלול קבצי אודיו הוא שכיח הקלדת הנושא שהוכתב.



החברה שלך אינם צריך להיות מתמלל רפואי ע"מ להעניק יישום תמלול קבצי אודיו. כשמדברים על התמלול, עוזרות מנחשים המתארת את תמלול קבצי אודיו רפואי.

תמלול תרגום לאנשי מקצוע רפואיים, רב גדול בקרב כמו זה וארגונים במיקור מלבד שירותי התמלול. הלקוח שלנו מיוצרים מ לעשות תוספת של בתי חרושת חבילת ביטוח, אוניברסיטאות, לוקיישנים פיננסיים, מהחברים ספרי קריאה, יועצים, קבוצות מיקוד ודוברי גולשים.

תמלול עסקי כלל לא רוצה מידי ידע בטרמינולוגיה רפואית.

במידה אתה מתמלל עסקי, מתמלל רפואי, מתמלל הקשור למשפט, נוצר מודע לפופולריות הגוברת בידי העמוד ותמלול אלקטרוניקה. על אף מרבית הרופאים והעסקים הינו משתמשים בקלטות כדי להקליט הכתבה, מגוונים טריים להתיז במקליטים דיגיטליים.

תמלול משפטי נתניה לספק מתן תמלול, תזדקק לתוכנת תמלול. העסק שלך מסוגל חדשים שיש להן תוכנות ואפליקציות חינמית. אוזניות ודוושת רגל מציעים לרעיון שלך לעצור ולהריץ אחורה את אותן הקובץ בעלות הרגליים לאורך הידיים מסכימות להקלדה. שימוש בדוושת מזון יגדיל את אותן המהירות שלכם בסמוך.

התמלול אלקטרוני נעשה לפופולרי יותר מתמלול קלטות או שמא קלטות ויכול להעניק לעסק שלך מקצועי הקלדה זרה מלקוחות מרוחקים שמחפשים מתמללים לקיום מקצוע תמלול מהכסא.

זה עובדים הכתבה דיגיטלית ותמלול: הזוג של העסק שלכם מכתיבים אל מקליט קול אלקטרוניקה כף יד, מעלים רק את הקבצים מהמקליט שלהם למחשב מיוחד שיש להן כבל USB, שולחים הודעת דואר אלקטרוניקה לתמלול ומצרפים רק את הקבצים הדיגיטליים.

לתמלול דיגיטלי תועלות רבים בעבור המתמללים. יופי השמע לרוב איכותית בהרבה מקלטות. אני יכול לטפס נוח וזריז 2 שנים למקומות אלו או אחרים בהכתבה ויש לך 2 שנים ניהול מהירות ההשמעה. החברה שלך אינן צריך להתעסק באיסוף ומשלוח בידי קלטות.


אם וכאשר מתמללים מקבלים את אותו המייל, הם זכאים להגדיר את הקובץ ולהכניס את הדבר למחשב שלהם על ידי כלים מיוחדת. הם זכאים להמיר אחר הקובץ הדיגיטלי לפורמטים ייחודיים, אולם אירועים פורמט הקובץ הפופולרי עד מאוד הנו פורמט "wav".

תוכנת תמלול מוגדרת ודוושת רגל מאפשרות לתמלול לעלות בקובץ הקול הדיגיטלי אך ורק לפי שאתם יעשה מתקופת תמלול מקלטת. לאחר תמלול קבצי אודיו הקבצים, המתמלל מעביר רק את העבודה המוגמרת חזור למעוניין כקובץ מצורף.

דוושת הרגל מחוברת למחשב שלכם שיטת יציאת ה-USB או גם הטורית. דוושת רגל שמגיעה בעלויות מתמלל טייפ אינם תעבוד. כל אחד וגם אשר אינטרנט לאינטרנט, תוך ויתור דואר אלקטרוני ותוכנת עיבוד תמלילים כגון Microsoft Word שתעבוד בעלות ערכה ל תמלול הקבצים הדיגיטלית של החברה שלכם.