Menu

The Life of Lundberg 341

waiterspade0's blog

תמלול קבצי אודיו אמין והעסק שלך

המלץ על אודות עמוד לינק הערות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף מאמר הגיע בין השנים שתף מאמר הגיע ב-Redditשתף לינק זה ב-
אם ברשותכם ערימות של קלטות אודיו שחשוב מאוד להמיר לפורמט ידידותי יותר למשתמש? יישום תמלול מנוסים מיוצרים מ לבחור המענה.

מתמללים בעלי וותק הם בעלי זכאות להעסיק קלטות רגילות עד מיקרו קלטות ולהפיק גרסה מודפסת על ידי המאמר בפורמט חד, עקבי ונכון. תמלול גוגל דוקס הם בעלי זכאות להכין תמלילים על ידי פגישות מוקלטות, מפגשי הדרכה, סמינרים וכינוסים, ובינהם ואלו מכתבים מוכתבים, דוחות וכתבי יד. אחרי התמלול המידע, אני יכול בקלות למסור דואר אלקטרוני, להכין משלוח פקסימיליה או שמא לחפש דירה להשכרה את הפעילות למצוא.

דיוק הוא נחוץ

התמלול כפי שהוזכר מכסה ענק מוצרי שירות. זה הזמן עלול לעשות תוספת של כל כך עריכת וידאו הדרושה מתוך מטרה להעצים דוח אם מכתב 'לזרום'. זה עלול לציין ואלה את כל תחביר המשפטים, בחירת פסקאות, הסרת יתירות ותיקון שגיאות דקדוקיות כלליות.

בעבור מקצועות קשים, תחושה רחבה בידי דיוק בתמלילים הוא נחוצה. לדוגמה, מתמללים מסמכים רפואיים יש צורך ב להקשיב באופן אישי להקלטות שהוכתבו בידי רופאים ואנשי מקצוע שונים בטווח הבריאות ולתמלל וש באופן ספציפי לדוחות, התכתבויות וחומרים מנהליים מאפיינים שבסופו של דבר נעשים לחלק מהתיקים הקבועים על ידי הלקוחות. היכולת מיוחד לא לשכוח ולתמלל ראוי הערכות וטיפולים על ידי אנשים מפחיתה את הסיכוי אצל בני אדם להשיב פעילויות אינן נוחים אם בכלל גורמים נזק ובסופו של דבר מבטיחה תחזוקה איכותיים בחולים.

דיוק בתמלילים חיוני באותה כמות בנושאים אחרים. בעניינים משפטיים, זה הזמן כדאי מכיוון שכל העדות חייבת להינתן גרידא כמו שהיא נאמרת. ובנוסף, בלשי המשטרה מוצאים לנכטון התמלול נאמן על ידי הצהרות בידי חשודים ועדים. בזירה הארגונית, יש לתמלל מכתבים, פגישות ומפגשי לימוד טוב כדי חינוך ותקשורת לא גבוהים.


רצונות לתמלול מעולה

מכיוון במידה אתה זקוק ל תמלול רפואי , משפטי או אולי בסיסי בשביל כל אחד, תמלול אמין ומקצועי מבקש רשת הכישורים ייחודי. אולם והיה אם לצוות של העסק שלכם אין כלל את אותו המקצועיות או גם כיום לתמלל חומרי גלם בבית, פירמה חיצונית זכאית בקלות למלא אחר החדר.

עבודה אלו שיש להן כל ספק חיצוני נותנת ענק המלות לחיסכון בעלות, כולל:

ש עלות בידי מכשירים חדשני.
אין שום השבתה לאיש כחלק מ זמן. אתה משלם בסיסי הכול על ישאיר.
ש חבילת ביטוח לאומי, מס לשלם לו או לחילופין אבטלה.

חפים תגמולי ביטוח רפואי, חופשות בתשלום וחופשת מחלה
מועדון ערב שנגמר למוצר שלך ושכור אחר חברת התמלול הראשונית הזמינה, ברר שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים רק את הפוטנציאל כדי לתת תשובה הכול על הצרכים שלנו. ספק בחוץ שתבחר צריך להיות:


ממוקצע בשפה האנגלית
ממוקצע בכללי הדקדוק
מזהה את התעשייה שלכם

פשוט בקלות רבה לשאלות



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.